جراحی پوست و صورت

جراحی پوست و صورت خوب یا بد

جراحی پوست و صورت

جراحی پوست و صورت خوب یا بد

  • ۰
  • ۰

چاق شدن صورت در کمترین زمان

چاق شدن صورت و گونه نمونه ای از زیبایی می باشد که امری انتخابی است و بسیاری گونه ی لاغر و استخوانی دوست دارند و بسیاری گونه چاق و صورتی تپل می خواهند. با این حال راه هایی برای چاق شدن صورت وجود دارد که که با استفاده از داروها، قرص و با تغذیه ای مناسب صورت پذیر است و شما با انجام این راه ها به چاقی صورت در یک هفته خواهید رسید.

چاقی صورت با داروی گیاهی

چاق شدن صورت با داروهای گیاهی به این منظور است که شما می توانید با استفاده از مواد طبیعی مثل میوه ها و سبزیجات به پر کردن صورت خود کمک کنید. چاق شدن صورت با تغذیه و هم با استفاده از ماسک های صورت امکان پذیر است.

چاق شدن صورت با سیب زمینی

یکی از راه های چاق شدن صورت در طب سنتی استفاده از سیب زمینی است. سالهای سال است که سیب زمینی به عنوان یک زیباکننده شناخته می شود چنانچه از خواص سیب زمینی برای چاق شدن صورت، درمان چین و چروک ها، از بین بردن سفیدی مو و از بین بردن خشکی پوست استفاده می شود.

چاق شدن سریع صورت با سیب زمینی به دو روش حاصل می شود که شما می توانید یا روزانه ۲ لیوان آب سیب زمینی بخورید یا اینکه یک قاشق آب سیب زمینی را به صورت ماسک روی صورت خود قرار داده و ماساژ دهید.

آب سیب زمینی سرشار از ویتامین C است که باعث آب رسانی پوست و چاقی صورت می شود.

همچنین سیب زمینی تازه دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان  از جمله پلی فنولز طبیعی است که جلوی عفونت سلول های پوست را می گیرد.

سیب زمینی و پوست برای چاق شدن سریع صورت
استفاده از سیب زمینی برای چاق شدن گونه

چاقی صورت با شیر خشک

شیر، از زمان های قدیم به عنوان پاک کننده ، تقویت کننده و زیباسازی پوست مورد استفاده قرارمی گرفت. پس دیگر در خواص شیر برای پوست هیچ شکی وجود ندارد. شیر خشک که به صورت جامد است درای خواص بسیار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی است و برای پوست های خشک به خاطر نقش آب رسانی و مرطوب کنندگی ای که دارد حائز اهمیت است پس راهکار چاق شدن صورت با شیر خشک کاملا علمی می باشد.

علاوه بر مصرف روزانه شیر خشک برای تپل شدن صورت شما می توانید با تهیه ماسک صورت شیر خشک برای چاقی صورت استفاده کنید.

یکی از سریع‌ترین راه چاقی صورت ماساژ با شیر سرد است، هر روز حدود ۲۰ دقیقه صورت خود را با شیر ماساژ داده و اجازه دهید ۵ دقیقه شیر روی صورتتان بماند.

از راه های چاق شدن صورت با شیر خشک ترکیب شیر خشک با روغن های گیاهی و قرار دادن آن روی صورت است.

شما می توانید روغن زیتون، شکر و پودر شیر را مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت خود بگذارید. پس از نیم ساعت صورت خود را به آرامی شستشو دهید تا کاملا شسته و تمیز شود.

چاق شدن صورت با روغن زیتون

روغن زیتون سرشار از اسید های چرب ضروری است که پوست را نرم و مرطوب می کنند.

از روغن زیتون برای لایه برداری و روشن شدن پوست نیز می توانید بهره بگیرید.

برای چاقی صورت و گونه با روغن زیتون کافی است روزی دوبار روغن زیتون را روی گونه های خود بریزید و به آرامی ماساژ دهید این راه برای چاق شدن صورت در یک هفته امکان پذیر است.

چاق شدن صورت با ماسک روغن زیتون
چاقی صورت و گونه با روغن زیتون

جوانه گندم برای چاق شدن صورت

جوانه گندم سرشار از فیبر و چربی هایی است که دارای منیزیم، روی، تیامین، فولات، پتاسیم و فسفر می‌باشد که یک منبع مهم و عالی از پروتئین های گیاهی هستند.

یکی از مواد طبیعی برای چاقی صورت و گونه جوانه گندم می باشد که با داشت کالری بالا باعث چاقی در بدن و به خصوص در صورت می شود.

یکی از دلایل پر شدن صورت با جوانه گندم پروتئین بالایی است که در آن وجود دارد و باعث افزایش حجم عضلات می شود.

شما می توانید از پودر جوانه گندم برای چاقی صورت استفاده کنید به این صورت که می‌توانید از این ماده به همراه شیر یا ماست استفاده کنید و بعد از غذا آن را برای چاق شدن صورتتان میل کنید.

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاق شدن صورت و گونه، فرمول خاصی ندارد و شما می توانید یا آن را در کنار غذایتان طبخ و میل کنید یا در سالاد جوانه گندم گذاشته و بخورید.

یکی از راه های چاق شدن صورت مصرف جوانه گندم می باشد
تپل شدن صورت با جوانه گندم

چاق کردن صورت و گونه ها با روغن خراطین

استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت به عنوان یک ماده افزایش دهنده جریان خون و چاق کننده در طب سنتی شناخته شده است.

روغن خراطین یک چاق کننده صورت است به این طریق که باعث افزایش جریان خون در آن ناحیه می شود و هنگامی که خون رسانی در آن ناحیه زیاد شود در نتیجه مواد مغذی بیشتری به پوست می رسد و به پر شدن صورت کمک زیادی می کند.

برای بهره مند شدن از خواص روغن خراطین برای چاق شدن صورت بایستی روزی یکبار صورت و گونه خود را با روغن خراطین آنقدر ماساژ دهید تا کاملا سرخ شود و بعد پارچه ای خیس روی آن بگذارید.

اگر بخواهید چاقی صورت بدون بازگشت و سریع داشته باشید می توانید از روغن خراطین روزی ۳ بار استفاده کنید.

پسته برای پر شدن صورت لاغر

بسیاری از حبوبات نظیر بادام زمینی، بادام کوهی و پسته به خاطر پروتئین بالایی که دارند برای چاقی صورت پیشنهاد می شوند البته به شرطی که به صورت خام و بی نمک باشند.

سیب برای چاقی صورت

برای چاقی سریع صورت می توانید از سیب استفاده کنید. فقط کافیست تا نصف سیب تازه را له کنید و به مدت ۳۰ دقیقه روی صورتتان ماساژ دهید.

روش چاقی صورت با سیب فقط از این راه نیست و شما می توانید از خوردن مخلوط آب سیب و هویج برای پرشدن صورت و کونه خود استفاده کنید.

چاق شدن صورت در کمتر از یک هفته با سیب
یکی از داروهای طبیعی برای چاق شدن صورت سیب می باشد

آلوورا گیاهی همه کاره برای پوست

آلوورا خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارد و به الاستیسه پوست و کشسانی پوست کمک زیادی می کند که در نتیجه برای چاقی صورت کاربرد زیادی دارد.

برای این منظور باید ژل آلوورا را به مدت ۱۵ دقیقه روی صورتتان ماساژ دهید و اجازه دهید خشک شود و بعد صورتتان را بشورید.

پاکسازی، جوانسازی و چاقی پوست با آلوورا
چاقی صورت با داروی گیاهی ای به نام آلوورا

داروی چاق کننده صورت

هرچند که بسیاری از متخصصان استفاده از داروها و قرصا را برای چاقی صورت پیشنهاد نمی کنند اما با این وجود کپسول ها و قرص هایی موجود است که با استفاده از آنها به نوعی به چاقی صورت بدون بازگشت خواهید رسید.

چاقی صورت با قرص و کپسول باید تحت نظر پزشک باشد و اصلا سر خود از قرص های چاص کننده استفاده نکنید.

چاق شدن صورت مردان با قرص و دارو
کپسول و قرص های چاق کننده برای صورت

ورزش صورت برای چاقی

برای ورزش دادن صورت نیاز به هیچ ابزار خاصی ندارید و فقط کافیست  مراجل زیر را انجام دهید.

  1. روی صندلی بنشینید و در حالت استراحت روی عضلات صورت تمرکز کنید.
  2. لب های صورتتان را تا جایی که می شود جمع کنید و این حالت را به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه نگه دارید.
  3. به آرامی و بدون آنکه لب هایتان باز شود لبخند بزنید. توجه کنید که دندان هایتان معلوم نشود و با دهان بسته این کار را بکنیدو همچنین لبخندتان را باید به آرامی ایجاد کنید و تا جایی که امکان دارد لب هایتان را کشیده تر کنید.
  4. این تمرین را به مدت ۵ ثانیه انجام دهید. در حین انجام این کار فشار را روی گونه هایتان احساس می کنید.
  5. این تمرینات را برای ۱۵ بار و روزی ۲ بار انجام دهید. چیزی حدود ۱۵ دقیقه وقت شما را میگیرد.

بعد از انجام این ورزش برای چاقی صورت فشار را روی عضلات صورت و گونه حس خواهید کرد که، این زمانی است که خون رسانی به سلول های صورت به اوج خود می رسد و سبب چاقی صورت و گونه می شود.

چاق شدن صورت با  طب سوزنی

طب سوزنی که ریشه آن در کشور چین است یا فرو کردن سوزن در جاهای مخصوصی که از نظر چینی ها سرچشمه انرژی می باشد باعث تسکین درد یا درمان بیماری می شود.

با قرار دادن سوزن در جاهای مخصوص گونه و صورت باعث می شود که جریان خون در آن ناحیه افزایش یابد و رطوبت پوست بیشتر شده که به حجم دهندگی عضله ختم می شود.

روش های چاق شدن صورت و گونه با استفاده از تزریق و کاشت گونه دارای عوارض زیادی است و همچنین در میانسالی چهره شما باعث افتادگی و پیری زود می شود.

ولی چاقی صورت و گونه با طب سنتی به صورت کاملا علمی و بدون استفاده از مواد شیمیایی می باشد که با تحریک نقاطی خاص از صورت باعث از بین رفتن چین و چروک و سفت شدن عضلات و همچنین بالا کشیدن گونه ها می شود.چاث شدن صورت مردان با طب سنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی