جراحی پوست و صورت

جراحی پوست و صورت خوب یا بد

جراحی پوست و صورت

جراحی پوست و صورت خوب یا بد

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همه دوست دارند پوستی «شبیه آینه» داشته باشند؛ اما متأسفانه بیشتر ما با پوست‌های چرب، آکنه، چروک یا لک‌هایی درگیر هستیم که به‌واسطۀ بالا رفتن سن یا دلایل دیگر روی صورت‌مان جا خوش می‌کنند. برخی معتقدند که داشتن پوست خوب ارثی است؛ پس ناامیدانه با وضعیت نامساعد پوست‌شان کنار می‌آیند. اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. هرچند عامل وراثت و ژنتیک در وضعیت پوست بسیار اثرگذار است، اما روش‌های مراقبتی می‌توانند به داشتن پوستی بهتر و زیباتر کمک کنند. برنامه مراقبت از پوست یعنی چه؟ منظور از این برنامه، رسیدگی‌هایی مانند پاکسازی پوست، لایه برداری پوست و مرطوب‌سازی پوست است. استفاده از ماسک صورت خانگی را دست‌کم نگیرید. همراه ما باشید تا شما را با ۶ ماسک صورت خانگی عالی آشنا کنیم.

  • ۰
  • ۰

رینوپلاستی یا عمل بینی عبارت است از جراحی تغییر شکل بینی. انگیزه‌ی انجام این جراحی می‌تواند تغییر ظاهر بینی، بهبود تنفس یا هر دو باشد. قسمت بالایی ساختمان بینی از استخوان و قسمت پایینی آن از غضروف تشکیل شده است. با رینوپلاستی می‌توان استخوان، غضروف، پوست یا همه‌ی اینها را اصلاح کرد. اما مانند هر جراحی دیگری که عوارض خاص خود را دارد، نباید از عوارض عمل بینی غافل شد. در این مقاله شما را با عوارض عمل بینی و خطرات آن، ملاقات با جراح برای انجام جراحی بینی، مراقبت‌های لازم قبل و بعد از جراحی و همچنین سوالات متداول در مورد عمل بینی و پاسخ آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

 

انگیزه‌های عمل بینی و جراحی زیبایی بینی

رینوپلاستی می‌تواند اندازه، شکل یا تناسبات بینی را تغییر بدهد. علاوه‌بر زیبایی بعضی از مردم به‌خاطر رفع صدمات ناشی از سوانح، اصلاح نقایص مادرزادی یا بهبود برخی مشکلات تنفسی به انجام این جراحی روی می‌آورند.

  • ۰
  • ۰

عطسه، سرفه و خمیازه کشیدن بعد از عمل بینی، در روزهای نخست بعد از عمل بینی می‌تواند مشکل آفرین باشد. اما این موارد تاثیر چندانی در نتیجه کلی عمل بینی نداشته و فقط بهتر است نکاتی را رعایت کرد.

عطسه، سرفه و خمیازه کشیدن بعد از عمل بینی

 یکی از ترس‌های بیماران بعد از جراحی بینی، عطسه کردن، سرفه و خمیازه کشیدن است. این افراد اغلب سؤال می‌کنند که آیا عطسه، سرفه و خمیازه کشیدن بعد از عمل بینی ممکن است نتیجه‌ جراحی را خراب کند؟ از این‌رو قصد داریم در این مطلب از سایت ستاره، به ۶ سوال رایج در این زمینه پاسخ دهیم.

  • ۰
  • ۰

درمان موخوره

برای درمان موخوره شدید بدون کوتاهی می‌توان از ترکیباتی که در آنها از موادی چون روغن نارگیل،‌ سس مایونز،‌ گلاب،‌ آلوئه ورا،‌ موز، ماء‌الشعیر و ... استفاده شده، کمک گرفت.

موخوره
 موخوره یکی از آسیب‌های شایعی است که معمولا خانم‌ها درگیر آن هستند. این مسئله همیشه مانع از بلند کردن مو‌ها می‌شود چرا که گمان بر این است،‌ راه حلی جز کوتاهی مو برای درمان آن وجود ندارد. اما در این مقاله قصد داریم که به شما روش‌هایی برای درمان موخوره شدید بدون کوتاهی آموزش دهیم که حتما به شما کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید...

  • ۰
  • ۰

انتخاب بهترین شامپو برای موهای خشک، می‌تواند در بازگرداندن موهای شما به حالت طبیعی مؤثر باشد. برای آشنایی و انتخاب شامپوی مناسب برای موهای خشک و وز، این مطلب را دنبال کنید.

بهترین شامپو برای موهای خشک


 موهای ما در معرض آسیب‌های زیادی هستند. ما از ابزارهای حرارتی بر روی موهایمان استفاده می‌کنیم، با محصولاتی که رطوبت مو را از بین می‌برند، آن‌ها را شکننده می‌کنیم و مرتب آن‌ها را رنگ  می‌کنیم. جای تعجب نیست که موهای ما خشک و شکننده هستند. یکی از راهکارهای رفع خشکی موها استفاده از شامپوی مناسب است. ما به شما در پیدا کردن بهترین شامپو برای موهای خشک ‌کمک می‌کنیم.