جراحی پوست و صورت

جراحی پوست و صورت خوب یا بد

جراحی پوست و صورت

جراحی پوست و صورت خوب یا بد

  • ۰
  • ۰

یکی از جدید ترین ترفندها که بسیاری از خانم ها برای افزایش زیبایی چشم ها به کار می برند، کاشت مژه است که عواقب بسیار زیادی در پی دارد . با این بخش از دنیای مد همراه باشید تا با عوارض و نکات مهم کاشت مژه آشنا شوید.

کاشت مژه ، عوارض كاشت مژه مصنوعی

کاشت مژه

برای گذاشتن مژه مصنوعی از چسب های خاصی استفاده می شد که عوارض آن التهاب پوست پلک ، اگزما و حساسیت است. شاید در اولین نوبت استفاده از مژه مصنوعی این عوارض نمود پیدا نکند اما بعد از چندین بار استفاده این عوارض بروز می یابند . بهتر است بدانید این چسب ها دارای ماده ای هستند که موجب سرطان می شود.

حساسیت عوارض کاشت مژه

علاوه بر اینکه مژه های مصنوعی دارای فلزات سمی و مواد نگهدارنده شیمیایی هستند چسب مژه نیز دارای موادی به نام لاتکس است که مژه را روی پلک نگه می دارد و حساسیت زاست.

 

اگر به لاتکس حساسیت دارید بهتر است قبل از کاشت مژه به کلینیک های آلرژی مراجعه کنید تا تست های تشخیصی برایتان انجام شود و مشخص شود که شما به این ماده حساسید یا خیر

توصیه می شود برای اصلاح کم پشتی مژه ها و زیباتر به نظر رسیدنشان از روش های خطرناک مانند گذاشتن مژه مصنوعی و کاشت مژه استفاده نکنید و از روش های ارزان و ساده ای مانند ریمل استفاده کنید . کاشت مژه فشار زیادی به پیاز مژه وارد می کند و ممکن است فرد مژه های خود را برای همیشه از دست بدهد.

بسیاری از خانم ها برای کاشت مژه به آرایشگاه مراجعه می کنند اما باید بدانید آرایشگر هرگز برای شما مژه نمی کاردو فقط مژه مصنوعی را با چسبی مقاوم تر نصب می کند . چسباندن مژه توسط آرایشگر به دلیل تعداد بالای تک مژه ها و استحکام بیشتر چسب، فشار بیشتری به پلک وارد می کند و ممکن است سبب ریزش مژه شود.بهتر است برای کاشت مژه به متخصص پوست مراجعه کنید.

نتیجه تصویری برای ضرر کاشت مژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی